Én már olvastam...

Miért is?

2021. január 11. 20:35 - Énnemblogolok

Sok-sok éve már annak mikor (először) úgy éreztem, hogy kevés az addigi könyvélmény és teljesen mást akarok, mint eddig. Meguntam az addigi stílusokat és tudtam, hogy valami teljesen mást szeretnék, de fogalmam sem volt, hogy mit. A fülszövegek nem segítettek és egy-egy igen borzalmas könyvbe is belefutottam. Úgyhogy elkezdtem a netem keresgélni, de nem nagyon találtam rendes könyvajánlót. Na, akkor fogalmazódott meg először az ötlet, hogy kellene egy könyves blog, ahova leírom, hogy én mit olvastam és mások is megírhatják, hogy mit olvastak, így mindenki jól jár.

Mint írtam ennek már jó pár éve és azóta számtalan blog és könyvajánló létezik, olyanok, amikből én is szívesen szemezgetek. Hogy akkor miért ez a blog most? Mert jól esik. Mert elhatároztam. És mert remélem, hogy tényleg kapok egy-egy jó ötletet kommentben. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://enmarolvastam.blog.hu/api/trackback/id/tr8016384954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása